Page 11 of 18

Posted: Fri 09 Mar 2007, 03:35
by Lina
Image


Даниил Страхов "От цялата си душа искам да пожелая на всички жени любов, любов и само любов.Пленявайте нашите мъжки сърца със своето обаяние, своята нежност и своята непредсказуемост.Нека в живота ви да няма съжаление- бъдете безразсъдни, бъдете открити към всичко ново, обичайте всяка минута от живота си!"


Честит 8 март на всички жени и момичета! :D :wink:

Posted: Sun 18 Mar 2007, 14:03
by Lina
Звездно момче

Късметът лукаво му се усмихна.Този коварен спътник на актьорските победи не можа да не забележи красивият брюнет с изящни черти на бледото лице и с големи умни очи.След завършването на театралното училище Щукин са минали три години.Те донесли на младият артист от театъра и киното Даниил Страхов главни роли в спектакли по произведенията на Андрей Белов, Уилям Шекспир, Михаил Волохов, Антон Чехов...В сезона 2001-2002 Страхов ще изиграе Дориан Грей в сценичната версия на романа на Оскар Уайлд "Портретът на Дориан Грей".Главният режисьор на театъра на Мала Бронна видял своя Дориан именно такъв...Даниил Страхов не е типичен за своето поколение актьор.Той е склонен да изследва всеки свой герой- да дълбае в психиката му, в характера, да търси мотиви за постъпките му и намирайки ги да ги подрежда в някаква стройна система.Неговите герои са лесно уязвими същества, раними, понякога даже неврастенични.Те често изглеждат непоследователни.Но въпреки това техните парадоксални пориви възникват не от неосъзнаване на нещо и не от спонтанност при възприемането на света, а напротив- от сериозни опити да осмислят този свят и да го разберат докрай.Така се държеше младият Бомбист от "Петербург" на А.Белов (режисьор С.Голомазов), който от всички сили се стараеше да построи теория за социална справедливост и да я въплъти.Но не забелязваше и не осъзнаваше, че логическите му умозаключения са изградени на основата на лични, вътрешни преживявания, на проблеми, които касаят само него...Така съчиняваше своята версия за историята на човечеството и маниакът и убиец Чикатило във волоховската монодрама "Наказанието на Чикатило" в режисура на Андрей Житинкин.Разработената от осъдения на смърт престъпник теория за насилието като двигател на прогреса в действителонст се оказва само параван, прикриващ уязвеното самолюбие, скритите пороци и болната психика на това страшно същество.А в спектакъла на Голомазов "Безотцовщина (Платонов)" душевните мятания, родени от чувството за собствена незначимост рязко отличаваха неговия философстващ Платонов от всички останали обитатеи на имението.При явни податки актьора-интелектуалец Даниил Страхов лесно и свободно съществута в спектакли, далечни на подробните изследвания на вътрешния свят на човека.Щукинската школа е внедрила в него вкус към ярката театралност.Неговият Себастиан от шекспировата "Дванайста нощ" прекрасно се вписва в коунския карнавал на спектакъла на Марк Вайл.А Мароканският принц от "венецианският търговец" на шекспир в постановка на Житинкин не отстъпва по маниери на ярките звезди от шоу-бизнеса.Ролята на Дориан Грей в сценичната версия на романа на Оскар Уайлд е поредният подарък на съдбата, след който той би могъл да се събуди известен.

"Планета красота", №7-6.2001

Posted: Wed 21 Mar 2007, 00:16
by SladUranka
извинявам се за огромното закъснение :oops: :oops: :oops: надявам се все още да има някой който да го прочете :D

Image

-Даниил ние с вас се видяхме последния път на "Кинотаврь",оссъждахме "Перегон" и знам,че сега сте в снимачен период на филма на Андрей Малюков,която се казва "Черни следотърсачи"
-Вече не са черни,вече са просто "Следотърсачи".

-"Следотърсачи".Тя е сложен-постановъчен филм.Има взривове,американци там правят нещо.
-Да,там каскадьорите са канадци,според мен.

-Канадци.Аз се приготвях за интервюто и прочетох,поправете ме ако не съм прав,че вие сам правите триковете.
-Аз там нямам особени трикове.Ако ги има,навярно,вече не бих ги правил сам.

-Разбира се.
-Струва ми се,че всичко те са "петльови боеве".

-Ако бях аз,ако работехме заедно,бих ви забранил като режисьор.
-А аз не бих всъщност не бих и ги правил.Сега всички разсъждават над това,какво е нужно на съвременната младеж,какво кино е нужно,на какво те трябва да отидат и какво им е необходимо,за тяхното възпитание,в кавички или не.

-Или поне как да попаднат в аудиторията.
-Или поне с какво да ги заинтересоваме, за да не бъде нещо назидателно а да бъде такова,че хората да възприемат лейтмотива.

-За да дойде уйкенда ,и те да кажат "Отиди да гледаш кино"
-Да кажем и това също.Ето на мен ми се струва ,че това кино по своята структура,когато прочетох сценария,попада именно в тази болева точка.Историята е за това как четирима съвременни цинични,те са точно цинични младежа попадат във 42 г.Отначало те се явяват черни археолози и там те....цър-пър,може би не трябва да говоря за това,незнам.

-Може.
-Може?

-Да.
-И какво се случва,в продължение на целия филм,каква трансформация на душите им,посредством не просто някакво назидание..."Ето това е черно,това бяло.Това е Сталин,това е Хитлер"

-Те попадат...?
-Те попадат на челно място,и естестевено като всеки нормаелн млад човек искат да победят,за да останат живи.И какво се случва с тях в продължение на целия филм.По какъв начин го преживяват...

-Това художествен филм ли е ?
-Това е художествен филм,който ще разрежат.

-Но не силно?
-На 4 части.

-Много интересно.А по повода за попадението на аудиторията.
-А аз не съм съвременен циник,които попада там.Аз вече съм стар за това.Аз съм точно от 42 година,който не че ги превъзпитава,но се явява....Персонаж който се явява една от границите на тази действителност,която те виждат.

-Бягайки напред,те навярно ще се върнат в нашето време?
-Навярно не трябва да говоря за това.

-Не трябва.Ясно.Какво в последно време се е случило с живота ви?
-Общо-взето нищо.Нищо такова глобално,такова,което може би се очакваше от мен.

-А вие очаквахте?
-Вече няколко пъти постих от подобни очаквания и престанах да се настройвам по някакъв начин за светлото бъдеще,имал съм вече такъв опит.Имаше такъв период,когато се снимаше "Децата на Арбат",впрочем,паралелно с "Бедната Настя",аз не че се надявах че след като този филм излезе нещо ще се промени,но все пак,бях психологически уверен в това че те ще излязат и този стереотип ,които беше неизбежен "А Страхов се изстреля,но като сериален актьор".И страхът да остана в тези рамки,присъстваше.Но нищо не се случи.

-Интересно е,присъства ли страха да останеш в рамките на телевизионния сериал?
-И да,и не,защото всъщност ...

-А вие готов ли сте да бъдете просто сериален актьор?
-Аз съм готов да следвам съдбата,извинявам се за пафоса.

-Отлично.Разбирам.
-Защото да стоя и да си виря носа,да говоря "Не не ще се снимам само в киното",но да се снимаш в лошо кино,защото добро не ти предлагат.Или да се снимаш в качествен,да допуснем вертикален сериал,което в момента правя,снимам се отново в компания "Амедия".

-Разкажете ми всичко.Всичко е интересно
-Много любопитна история,свързано с това че "Амедия" реши да пусне..

-Как се казва?
-Казва се "Съдебна колонка".Това е вертикален сериал.

-Малко не разбирам,какво е това.Ако ми разкажете на мен и на нашите зрители ще бъде много интересно.
-Вертикален сериал,това са много-много серий,да предположим там 10,20,30,но всяка серия е отделна история и само главните герои минават от серия в серия.Като "Каменна"

-А разбирам.Тоест има начало,среда и край.
-Съвършенно вярно.И всеки път този финал е свързан с определената история,с определени персонажи.

-Това нали е сложно.
-Сложно е,да.Но "Съдебна колонка" се снима като киното по 2-4 минути на ден.С релси,кранове.

-А какво всъщност е "Съдебна колонка"?
-Работата е в това,че едно момиче журналистка "златна младеж",но решава да се махне от светската хроника в криминалната журналистика,а аз съм нейния годеник.

-Тоест в една серия става някакво разследване?
-Съвършенно вярно.

-Яко!
-А аз като старший следовател в прокуратурата и помагам.Като старший следовател и по случайност на съдбата,нейн годеник.

-Социално вие сте,среден клас?
-Социално аз съм среден клас.Аз съм по ниско от нея,бих казъл две степени.И се получава любопитна история в която всеки път...

-И любовна?
-И любовна и класова.Когато отначало тя е по-горе от мен,но решава да отиде там,откъдето аз съм съм изялзъл,откъдето съм се измъкнал.И ето тази борба със злото на височината на елементарната човешка помощ,на височината на работата,която не е просто за това да изкарваш пари,а за това да промениш нещо в този свят.

-Красива история ли е или има и лоши моменти?
-Красива е .Там задачата е друга.

-А вие какъв персонаж намислихте?
-Аз съм такъв знаете ли...Ние измислихме с Артем Антонов,който се явява режисьор-постанвщик,образ не просто на такъв умен,успел следовател,бивш служител на Интерпол.Не просто.Всичко това присъства,но при всичко това ,ние мислихме той да е малко като тюфлек.Той е под нея.Тя винаги знае в какви точки да го понатисне,за да и каже "ДА".Когато Артем Антонов, ми предложи тази история,когато ме мъчеше на пробите ,говореше "Даниил кажи ми моля те,какво играеш?"-"Ами,това което е написано,това играя!А какво искаш?".Той говори "Даня,това което имаш си го имаш и всички ще го видят.Изиграй някакъв такъв тюфляк",аз-"В смисъл?Не разбирам,какъв тюфляк?" -"Ами той такъв....той е под нея,разбираш ли.Той не е толкова уверен в себе си човек,какъвто иска да се докаж пред себе си.И когато той следователя на прокоратурата Никитин,той накратко нещо като Джейм Бонд...

-Но не е Джеимс Бонд?

-Не е Джеимс Бонд.Но когато го прави така,оттук-оттам...от тази порода хора.

-Визията позволиха ли ви да направите както вие искате?
-Ами елементи.Но това пак дойде не от мен а от режисьора.Аз по някаква своя интуция,си мисля ще взема куфарче и говоря "Ето такова (показва)куфарче ,малък удобен,за да ми е удобно да го нося.Отивам на снимки а там стои такъв голям куфар с ето такива (показва)дръжки ,на рамото и в метрото.Аз говоря "Ама какво е това,за какво е нужно,това е неудобно,хората в колите не носят такива големи на рамото"А Артем говори "Те не носят,но на мен ми трябва ти да го носиш.Това е гланцованост-излиза млад успял човек от офиса-това не ми е нужно".

-Това в принцип е правилно направление.
-И аз разбрах,че аз не трябва да бъда режисьор поне засега.Защото аз не разбирам елементарни неща,даже за тази работа която трябва да направя самостоятелно като актьор.

-Аз всъщност даже незнаех за принципа на работа с Амедия,но например 6 часа сутринта,плюс -минус 15 минути и ти дават 7 страници текст...Аз говоря "Слушайте,как го запомняте?А колко е работната седмица?" те ми казват "Шест дневна" аз говоря "А къде ядете?" и те "Там"
-Това е сега,преди беше много по-зле.По-рано беше седемдневна,ако не и осемдневна.И сценария го получаваш направо на площадката,и често не си ял,и не в 6 а да кажем в 5 ти се освобождаваш,в 7 отиваш.Аз много различни "страсти" по този повод мога да разкажа.Това че сега те имат шестдневна работна седмица е "яко".Това вече е добре.

-А аз говоря,че вие сте желязобетонно подготвен артист?
-Не.Кино професията и сериалната професия-това са различни неща.Това са съвсем различни организма,две различни отношения към текста,към запълването на кадъра със себе си,това е съвсем различен навик,отново актьорски навик,актьорски тренинг.

-Аз със племенника си Костя Крюков разговарях,той също е в телевизионното пространство.Той говори,аз незнам как ще се подреди живота ми,това което ми дава неоценим опит.А други артисти говорят друго,че ти идваш след този ритъм на телевизионното производство ,отиваш на кинематографска площадка и нищо не разбираш,какво се случва.
-Защо толкова бавно?

-Въобще нищо не разбираш,какво става.И това понякога малко те ядосва.
-Да.По различен начин е това състояние на нетърпение.Например след снимките на "Бедната Настя" отидох в Киев.И там снимах 4-сериен филм.Това как работеха...Не искам да обидя никой,те са добри хора..

-Разбирам.
-Но тази незабързаност,от една страна беше хубаво.Аз отидох.Господи,слава Богу,ще мога да си почина.Но когато разбрах колко спокойно се занимават,и в резултат нищо не е готово,и нито един кадър не е измислен,и а не мога да получа от режисьора отговор на своите въпроси.Аз вече нямах особенни надежди,че ще докажа нещо на някой.Затова първо се стараех да докажа нещо на себе си.

-Първите дни...Кое беше първото "Бедната Настя"?
-Не.Всъщност не е първото,но що се касае до главни и запомнящи се роли...

-Такива,направо нереални,когато цялата страна заговори "Ти какво,къде.Не питайте,аз съм в телевизора".Какво се случи?
-Разбира се,когато журналистите в течение на една година ме питаха "Даниил как сте,така да се каже,с главата?"

-Аз не обичам тези въпроси,но по принцип не е толкова лошо.
-По принцип,всъщност "медните тръби" това е достатъчно дълго сериозно испитание,което...

-Е страшно.
-Страшно е с това ,че когато си през тези "медни тръби" идваш и говориш на всички "не,не всичко е наред".Всъщност не си даваш сметка за това доколко си увлечен от себе си,от своя успех и своята увереност в това ,че така трябва,така е нужно и така ще бъде винаги.И ти започваш да не забелязваш хората около себе си.Минавайки през тези "тръби" не разбираш,че в там вече не виждаш нищо друго освен илизьониран свят в края на тунела,към който така се стремиш.Ето сега всичко ще стане.И за съжаление,често хората не се спират на този път,той не им позволява да живеят повече с тази увереност.

-Аз съм слушал на Мосфилм за вас...
-Много НЕдобри неща?

-Ами не,но какво значи недобри?Нашата професия е такава,че ти не можеш,нямаш право да се изплъзнеш,нищо....
-Мога да ви разкажа един случай,който буквално се случи с мен.Звъни ми асистентката на един филм и говори "Даниил,режисьора иска да се запознае с вас"-"Отлично.Само след 2 дни заминавам,трябва да успеем,иначе след една седмица или малко повече " -"Добре,кога?". "Ами утре,днес вече е късно" На следващия ден тя ми звъни и ми казва "Даниил,знаете ли,няма да се получи,режисьора не може".Но ние с нея за всеки случай се уговорихме,че ако той не може,те ще ми предоставят сценария.Стоях в кафенето,канех се да гледам футбол,всечко прекрасно,добро настроение.Казвам "Добре донесете го"-След един час ми звъни човек "Ало,Даниил какъв адрес?" а аз "Извинете,а кой сте вие?". "Директора съм" аз "Какъв директор?Звъннете на асистентката на актьорите Вика,тя знае адреса и знае всякаква информация.До чуване"

-А в резултат вие "пострадахте"?

-Разбира се.Защото не ми донесоха сценарии,режисьора не искаше да се види с мен.Той разбира се ,обърна ситуацията по друг начин.Аз не мързелувах,два дена звънях на астистентката,тя не вдигаше телефона,в края на крайщата взех телефона на жена ми,тя вдигна.Аз и казах "Вика в какво е проблема?" а тя "Аз сама незнам в какво е проблема" -"Вика,да направим така.Аз разбирам прекрасно,че вие сте подчинен човек,че не можете със директора...Незнам какъв е там,директор,може е продуцент,незнам що за човек е и каква власт има в данната киногрупа,какви са ви отношенията,мен това вече не ме интересува,но хайде ние с вас поне да се обясним,за да няма никакви неразбирания-между мен като актьор и вас като астистентка.Ситацията беше такава,такава и такава...

-Имате ли агенти?
-Не.

-Нямате агенти?Защо?
-И за какво?

-За да ви лиши вас от такива истории.В релузтата вие да сте виновен.E-mail.И всичко.И сценария вече лети.
-Работат е в това,че няма никакви гаранции че моя агент Х ще постъпи по-мъдро от мен.А така поне асистентката Вика чу,че съм нормален човек,че тази ситуация...

-Това че вие сте и познънили и сте обсъждали,търсели сте истината,защото е обидно.
-Обидно и незаслужено.Но това беше към разговора че вие сте слушали на Мосфилм за Даниил Страхов.

-И за мен знаете много..
-Знам.Знам много.

-Ами такава е професията.Обратната страна на медалите,която се казва както е угодно-известност,слава.
-Аз всъщност не бих разделял хората на нас публично известни и на другите които,съжаляват и са публично неизвестни.Работата не е в това.

-И в това също.
-Но аз мисля че всъщност не е.Защото има много фамилии които не само че съжаляват но правят име отгоре на това.Напротив.Говорите за мен лошо,добре аз ще се държа още по зле.И на това правят по някакъв чудотворен начин име.Ненам как им се получава,но това си е тяхния път,тяхния избор.Аз не съм пробвал.

-Аз исках да ви задам въпрос.Вие четете много?
-В последно време отново започнах да чета.Имаше един период,навярно 5 години,през които не ми се отдаваше.

-То се вижда.Как говорите,вижда се.
-Че съм чел?

-Че четете много.Така ми се струва.
-Всъщност това е още ученически запас от думи.

-А моят най-главен запас беше институтския.
-В института аз почти не четох.

-А как постъпихте в института?
-Ами случайно.Направо от конкурса.

-Когато е имало "Не мога,искам да бъда артист.Ето не мога!"
-"Не мога" изобщо нямаше.В поледния клас родителите ми ме питаха "Сине а къде ще постъпиш?"

-А родителите ви са учени?
-Да.Да го кажем така,баща ми е учен а мама практикуващ психотерапевт.Аз казах "След две седмици ще кажа".Моят избор беше непонятен.Найстина идиотски,защото не се учех тогава,а се "разхождах" и се опитвах да опозная живота във всичките му проявления.И къде със своите минимални запаси да отида?Помислих,ами ще отида да стана артист.Гледах "Седемнадесет мига от пролетта" на Тихонов.А с какво съм по-зле.Какво,стой той,мълчи и толкова красиво му се получава.

-Какви са най-големите ви амбиции сега?Тук и сега.
-Никакви.А какви могат да бъдат амбициите

-Чуждестранен проект искате ли?
-Доведената ми сестра,всъщност тя ми е родна,но при нас незнам защо се счита ,че сестра по баща е доведена.

-Баща ви живее в Бостън,да?
-Да.А сестра ми учи в "Харвърд".И нейната мечта е да напише сценарии в Холивуд,в който главния герой да не произнася нито една дума.И разбира се ,тази роля е отредила за мен.Аз мисля че ще бъдя яко.Всъщност амбициите от една страна са добри,от друга напълно тъпи и безмислени,защото актьорската професия си е като "тревичка"-расте под слънцето,слънцето свети...

-Слушайте няма да ви повярвам.Питайте ме: "Искам ли да получа оскар"
-Искате?

-Много.
-Но аз знам,че няма за го получа.

-Защо?
-Защото мога да го получа само като режисьор за най-добър чуждестранен филм,а за това трябва да се преквалифицирам в режисьор.

-Добре. "Орел" можете да получите.
-Орел?

-"Златен орел"
-И какво.Незнам.Разбирате ли,честно ви казвам,много исках да получа за Дети Арбата.Даже не да получа,но хората казаха след "Бедната Настя" :Даня Страхов е добър актьор.

-Добре.Даня Страхов иска да бъде най-богатия артист?
-Най-богатия?А колко е това?(смее се)Най-богатия в света?

-Не не в света,в Русия.
-А аз незнам колко е това.Зависи колко пари са .Ако са твърде много,може би и не си струва.

-Много.Милионер.
-Милион не е много.

-Милионер-10,20 милиона.
-Аз считах ,колко ми е нужно,за да...

-Колко?
-За да не се напрягам,въобще да не се напрягам от една страна,а от друга да не ме оттегчават.Някъде от 10 до 20 стигат.

-А с какво ще се занимавате,с актьорска професия?
-Ако имам толкова пари,един Бог знае,може би ще взема от тези 20 един милион ,и ще скалъпя някакво кино.

-Ето!Режисьорски амбиции.Ето!
-Не.Всъщност не.Честен кръст.Отминаха.Бяха някъде преди една-две години.

-Бяха?
-Бяха ,но си отидоха.Точно след Рогожкин.Той така ме погледна и каза "Знаете ли,90 % от актьорите които отиват в режисурата се удолетворяват след първия филм и се успокояват.Аз помислих,найстина е така.Ако събера невероятен жизнен опит,ако имам упоритостта да отида да се уча някъде,или да преборя мързела си,ако това всичко стане...а така просто да стана режисьор...

-А вие мързелив ли сте?
-Преди бях работохолик,а сега разбрах, че всъщност съм мързелив.

-Гениално.Преди бях работохолик,а сега помислих и мисля че съм мързелив(смее се).Даниил пожелавам ви късмет.Благодаря ви че дойдохте ,и с нетърпение ще чакам новите работи.И въобще всичко беше много интересно.Ще се срещнем на Кинотаврь.Ще дойдете ли?
-Ако ме извикат,ако има повод да отида.

-Там може просто да се отиде.
-Аз се старая да ходя,когато има защо.А така просто да обувам немога.За мен това е безмислено.

Posted: Sat 31 Mar 2007, 16:28
by SladUranka
Image
Image
Image

Posted: Sat 31 Mar 2007, 16:29
by SladUranka
[size=15pt]Даниил Страхов "Барон без страхове и упреци"[/size]

-За вас дълго време се закрепи амплуато герой-любовник.Не се ли уморихте от вниманието на фенките?
-Не,по-скоро ми е приятно когато спират погледите си на мен.Макар,разбира се,не е правилно,че предлагат много роли като се ориентират само по външен вид.Винаги съм считал че лицето на мъжа в отношенията му с жените далеч не играе първа роля.Просто колкото по-ярък е човека толкова повече се търси.Тук работи някакъв стандарт на възприятие: ако мъжът е красив той или е глупак или гей.Налага се да руша тези стереотипи.

-Получава ли се?
-Ето например,моя барон Корф-сердцеед(мъж който пленява жените).Но аз знаех че на зрителя му предстой да го гледа в продължение на много месеци.Затова се старах да намеря в героя си и други граници,за да не стане скучно на никой.

-Дълго ли излизахте от образа на Корф?
-Изобщо не излизах от него.Нямам навика да се заигравам.

-А когато по сценария се целувате с красиви жени,това съвсем не ви ли увлича?
-С годините се появява професионализъм.Трябва да се играе любовна сцена?Разбира се!Отиваш и се целуваш.

-Жена ви,не ви ли ревнува?Нали после "Бедната Настя" Даниил Страхов получи признание Секс-символ на нашето кино.
-Маша е актриса и всичко разбира правилно.

-И къде намерихте такава правилна Маша?
-С бъдещата ми жена учехме в един курс в "Щукинското училище".И представете си,тя беше единствената от момичетата,която не обръщаше никакво внимание на красавец като мен!(смее се)Страшно много ми се поиска да завоювам това момиче,но търпях.Когато след няколко години нашите пътища отново се пресякоха,ние заедно попаднахме в Театър Гогол ,и разбрах че това е съдба.И атакувах...След четири години съвместен живот с Маша се оженихме.

Родил се е на 2 март 1976 година в Москва.Майка му е психотерапевт,баща му-филолог.В 1976 година се е занимавал с научен труд,свързан със съдбата на княз Даниил Галицки,затова решил да кръсти сина си в негова чест

В 1993 година постъпил в МХАТ,след една година се преместил в Тетралното училище на "Щукин" в курса на Евгений Симонов.

Един от вредните му навици е пушенето-по никакъв начин не може да се откаже.В казиното не ходи,счита се за хазартен човек и се бои да не се зарази.

Обича коняк,особено френски "Курвуазие".Уважава водката,вермута,а от безалкохолните напитки предпочита зелен чай.


-Пищта сватба ли направихте?
-Не.Отидохме в дънки и тениски и просто се разписахме.Ние с жена ми сме необщителни хора,свободното време,жалко че е толкова малко-предпочитаме да прекарваме вкъщи.Неотдавна си купихме собствен дом и сега го обзавеждаме,правим го уютен.Понякога можем цял ден да се излежаваме с Маша на дивана пред телевизора,в такива моменти съм абсолютно щастлив.

-Когато не стига времето за общуване,може би,трябва да поработите с жена ви в един проект?
-Първо,никой не ми предлага,а със собствена продуцентска компания още не съм се обзавел.Второ,не си струва да смесваш личното и професионалното.Когато ми предложиха да се снимам в "Бедната Настя" много дълго се колебах: почти осем месеца,да се работи и в Петербург по 10-12 часа в денонощието-сериозно испитание за семейния ни живот.Маша ми предложи да заминем заедно,но после се отказа от тази идея.Съгласи си с мен,че по времето на снимките се създава осебена атмосфера,в която не си струва да се меси.

-Остава само в отпуската да пътувате заедно.В Париж например,на романтично пътешествие.Или там вече сте били?
-Били сме,но...по отделно.

-Как така?
-Аз бях на гастроли,а Маша по работа.Заедно не се е случвало.Но не е страшно-ще успеем.Заедно с тази жена се каня да прекарам живота си.

-Хайде да се върнем малко назад.Избора на професия,рано ли определихте?
-Московчанин съм,и в моето училище имаше забележителен театър "Фантазия" в който аз съдействах. Помня,имах роля в пиесата на Шварц "Дракон".Но актьорството не беше фикс идея.Когато майка ми ме попита,къде ще постъпя,аз отговорих че още ще помисля.В края на крайщата от двата варианта -юридически и театрален избрах последния.Разбира се,в младостта всички само готови да отидат за слава,и аз не бя изключение.Но предполагам че в театралния институт влизат и много мързеливи хора.

-Съдейки по вашата търсеност,вие не се отнасяте към тях.
-Това е сега,а имаше време,когато бягах по кинопробите и навсякъде слушах "Благодаря,до виждане,вие сте твърде хубав" или "Вие сте твърде млад".Единственото което ме спасяваше-това е театъра.Не в материален смисъл,разбира се,а в професионален.Аз и сега не мога без сцената.

-Но сега звездите ги прави киното.Защо ви е театъра?
-Ако се снимам само в киното,то загубвам професията си.Живия контакт със зрителната зала ни дава емоции ,които не могат да се сравнят с нищо друго.

-Понякога даже твърде силни...Какво правите за да превключите?
-Нямам рецепта.Понякога може и валериан да пия,понякога водка.И на компютъра на поиграя и телевизор да гледам.

-Случва ли сте да имета депресия?
-Най-често ми се разваля настроението,когато се нещо не се получава в работата.Когато разбереш че тук си се пожалил,а тук си могъл да го изиграеш по-добре...

-Тоест не трябва да съжаляваш?
-Не.Това към нищо добро не води.

-Но не трябва да се отнасяш към всичко толкова сериозно!Ами актьорската лекота,вдъхновение?
-Едното не пречи на другото.Например на снимките на "Талисвана на любовта" се наложи да се изкъпя в морето при температура на водата 7 градуса.И не един а пет дубъла подред. От дубльор се отказах: снимаше се крупен план,и подмяната щеше да се види-това не можех да го допусна.И всеки път еграх вдъхновено,като за последно.

-Ненапразно,вие някъде казахте че освен професията малко неща ви увличат.
-Това е единственото, което ми е интересно до страст.Незнам с какво ще се занимавам ако някой ден в кариарета ми възникне пауза.Ще се наложи да усвоя нещо.

-Говорят че вие сте много голям любител на лова.Може би и тя ще ви изхранва?
-Едва ли.За съжаление,в последно време не ми се отдава често да ходя с оръжие.Затова всеки път когато ходя,трябва отнова да си припомням основите.На истински лов бях преди година:стрелях патки, после с удоволствие сам си ги пекох на скара.Но ми се иска по-често,отколкото един път в годината...

-Тогава риболов?
-Не ми върви-рибата катерогично не ми клъвва,както и на другите които стоят до мен.

-Значи ще се наложи да се снимате в киното...
-Именно.

По отношение на облеклото не се явява фен на големите марки,макар че официалният му костюм е на Hugo Boss.Харесва му също аромата на тази марка,вече няколко години го ползва.

Говори че в последно време не принава в облеклото стила "Унисекс".Особено в отношението с жените. "Колкото по-близо са до тридесетте,толкова повече ми харесват дами с полички и токчета.Жените трябва да изглеждат женствено-това е логично"

Posted: Sun 01 Apr 2007, 06:13
by Lina
Image

[size=12pt]Вярно ли е?[/size]

-Вярно ли е, че забелязали актьора Даниил Страхов чак след като се снимал в реклама?

Вярно е.Последния курс студентът от театралния институт Даниил Страхов се снимал в рекламно клипче на кафе.Рекламата не успяла даже да свърши, а на Даниил му предложили роля в спектакъл.След това кинорежисьорите също забелязали актьора.

Posted: Mon 02 Apr 2007, 02:59
by Lina
За ролята му в спектакъла "Петербург"

За Евгений Красницки- Аполон Апоонович трябва да се пише отделно (навярно вече и пишат)...Шедьовърът на сезона...Особено за Даниил Страхов в ролята на Николай Аполонович, макар и по друга причина.Първа роля и роля, изискваща не само напрягане на всички сили, но и умелото им разпределение.Засега Николай аполонович е получил много от своя създател- мъжествена фигура, породиста външност, нервност, понякога преминаваща в истерия, умението "да мисли и страда".Не достига (засега?) единствено балансът, плавността на преходите, с една дума това, което се нарича техика и майсторство и това, което, иска ми се да се надявам, ще се придобие в близко бъдеще....

Г. Дёмин. "В Петрополе прозрачном мы умрём".Екран и сцена, май 1998

Posted: Thu 05 Apr 2007, 01:48
by Lina
Image
Image
Image

Posted: Thu 05 Apr 2007, 01:49
by Lina
Чехкините страшно много обичат Даниил Страхов

"Семь Дней", 24-30 юли 2006г.

41-международен фестивал в Карлови вари

Когато нивото на мероприятието не зависи много от идването на една или друга звезда, това е само аргумент в полза на мероприятието.Тази година на 41 международен фестивал в Карлови вари не дойдоха много от тези, които пратиха филмите си за програмата на фестивала.В частност, в последния момент неотложни дела задържаха Люк Бесон в Париж.Но въпреки това при излъчването на неговия филм "Ангел-А" нямаше свободни места в залата( и то независимо от това, че излъчването започна в полунощ).
Фестивалът всяка година се разраства и набира точки.На миналия кинофорум бяха регистрирани около 11 хиляди участника, посетили около 400 прожекции.540 журналисти по целия свят го обезпечават с минимум същото количество публикации.А продажбата на билети в пубиката тази година достигна рекордния брой от 120 хиляди.
Заблуда е, че единствено конкурсната програма на Кан или Венеция е способна да привлече внимание към себе си.Много филми, сражаващи се в различни години за "Кристалния глобус" на Карлови вари след това са ставали номинанти за Оскар, взели статуетката за най-добър чуждестранен филм.Тази година тази участ заплашва минимум два филма.Чешката мелодрама "Красавица в беда", описваща много разпространена днес ситуация: по сюжета млада симпатична мошеничка от Източна Европа се опитва да ограби заможен свой съотечественик, живеещ в Италия, но в действителност, като на кино, тя неочаквано среща в негово лице своята истинска любов (филмът е получил специалният приз на журито).Оскаровите лаври "заплашват" и испанската лента "Моят бърз изход", която едновременно с хумор и тъга разказва за съдбата на 10-годишен подрастващ, опитващ се да води живота на възрастен мафиот.
Журито, възглавявано от известният югославски майстор режисьор Горан Паскалевич, се впечатли и от американската драма "Момиченцето Шери".Филмът, разказващ за това как отказала наркотиците млада жена се опитва да се върне към нормалния живот, да завоюва доверието на малката си дъщеря и брат си и претърпява фиаско, заслужи два приза едновременно: главният- "Кристален глобус", а Меги Гиленхаал била наградена за най-добра женска роля."Момиченцето Шери"-скромен и нискобюджетен филм-органично се гледаше заедно с обширната програма филми-лауреати на американския фестивал за независимо кино в знаменития Санденс.Освен това приз за принос в световното кино получи още един американец- Анди Гарсия.Когато го приемаше актьорът и режисьор не можа да сдържи сълзите си, спомняйки си, че за всичко е задължен на родителите си- бедни кубински емигранти.
Разнообразната фестивална програма събра по традиция арт-директора професор Ева Заоралова.И тази програма никога не минава без руско участие.Независимо от това, че епическото платно на Александър Рогожкин "Перегон" за живота на военния гарнизон в далечните години на Втората световна война на далечната Чукотка не е лесно за оценяване от средностатистическия зрител, от залата не излезе нито един човек, макар че филмът трая два часа и половина.След излъчването пубиката обгради изпълителя на главнта роля Даниил Страхов и дълго не го пускаше.Оказва се, че актьорът имал милиони почитателки в средите на чешките дами от различни възрасти, тъй като неотдавна по местните телевизионни канали с голям успех била излъчена "Бедната Настя", където той блести в ролята на главния пленител на женските сърца.В живота актьорът е сериозен човек, отказал си дори удоволствието да пробва местната забележителност- минерална вода от горещ извор, тъй като, по негово мнение, това трябва да се прави само под наблюдението на лекар.
С огромен успех на Карлови вари премина и драмата на Юрий Мороз "Точка", участваща в престижната програма "На Изток от Запад".Много зрители бяха потресени до дъното на душата си от жестоката история за трагичната съдба, на момичетата, наречени "нощни пеперуди" и след това дойдоха при Юрий и жена му-актрисата Виктория Исакова,която игра ярко във филма, с въпроса:"Наистина ли се случват такива неща, нима това е истина?"Така че след такъв прием Мороз с нови сили се готви за снимките на седващия си проект (след "Каменская") -екранизация на "Братя Карамазови"

Posted: Thu 12 Apr 2007, 22:31
by SladUranka
Image
Image
Image

Posted: Thu 12 Apr 2007, 22:32
by SladUranka
На 11 април в ресторант-клуб Next Door се състоя вечер в чест на 50-летие на знаменитата италиянска марка ISAIA и откритието но новите маркови бутици на тази марка в Москва и Санкт Петербург.Демонстрираха дрехите,които в Италия е призната за върха на елегантността,млади руски актьори.Сред тях:Константин Крюков,Владимир Вдовиченков,Вячеслав Разбегаев,Анатолий Белый,Даниил Страхов и други.Беше замислено показването на дрехите да е на подиума:цялото пространство е в новия но вече модерен ресторант на Аркадий Новиков ,който се превърна в голяма сцена.За ISAIA това е концептуално:затова ли,компанията следва шекспировската "цял живот-театър" или защото,италиянската марка вече половин век търси и намира идеалното съчетание на красиката и съвремието,потресаваща граница между традицията и сегашния живот

Posted: Sat 14 Apr 2007, 16:40
by SladUranka
Image

Страхов не иска да стане импотентен

Не е тайна че много звезди се отнасят внимателно към избора на роли.При това става дума не за качеството на сценария или за размера на хонорара,а о подръжката на имиджа.
Възможно на звездата би му било интересно да изиграе различен образ,обаче съществува вероятност от това,че феновете просто няма да разберат това и ще игнорират филма с участието на своя любимец.
Когато на главният сериален любовник Даниил Страхов му предложили да изиграе ролята на музикант който е импотентен,той се отказа въпреки че самият сценарий му харесал,а и хонорара бил добър."Ще уроня имиджа си в очите на зрителите"-казал Даня,на когото след "Бедната Настя" се закрепи образа на коварен съблазнител.

Posted: Sat 14 Apr 2007, 16:40
by SladUranka
Image

Страхов не иска да стане импотентен

Не е тайна че много звезди се отнасят внимателно към избора на роли.При това става дума не за качеството на сценария или за размера на хонорара,а о подръжката на имиджа.
Възможно на звездата би му било интересно да изиграе различен образ,обаче съществува вероятност от това,че феновете просто няма да разберат това и ще игнорират филма с участието на своя любимец.
Когато на главният сериален любовник Даниил Страхов му предложили да изиграе ролята на музикант който е импотентен,той се отказа въпреки че самият сценарий му харесал,а и хонорара бил добър."Ще уроня имиджа си в очите на зрителите"-казал Даня,на когото след "Бедната Настя" се закрепи образа на коварен съблазнител.

Posted: Tue 17 Apr 2007, 23:48
by SladUranka
[size=15pt]Звезден випуск[/size]
Image

Випусен курс на Щукинското училище 1997:отдолу стоят-Даниил Страхов,Наталия Селиванова,Екатерина Гусева,Елена Захарова,Анна Даркшевич,Елена Колыхалова,Анна Маркова,Мария Леонова,Елена Чугуева,Алекнадр Семчем,Михайл Безобразов.Отгоре-Елена Доронина,Евгений Еськов,Илья жигарев,Дмитрий Ворошилин,Илья Вольский(загинал в катастрофа през 1995 година)Александр Перминов
В 1993 година Евгений Рубенович Симонов набирал новия курс в Театралното Щукинско училище.Работил с дечата година,после се разболял и починал.Новият ръководител станала Валентина Петровна Николаенко,която доизкарала курса до випуска.От това време са минали вече 10 години.Съдбите на бившите студенти се е стекла по различен начин.Някои излетяха на звезния небосклон.Други не са съумяли да пробият на екрана,така и не са станали медиини персони.


-Предусещаше ли се че Елена Захарова,Катя Гусева,Даниил Страхов ще са бъдещи звезди?

-На този етап всичко беше неопределено.Единствения в който не се съмнявах от самото начало беше Семчев,който изпи три ведра от кръвта ми.Най-малко очаквах,че звезда ще стане Даниил Страхов.Той беше ужасно раним,комплексиран,макар и много красив.
-А любовни връзки имало ли е между студентите?
-Наташа Селиванова и Миша Безобразов до моето идване вече бяха мъж и жена.А роман имаше между Даня Страхов и Маша Леонова.Дани имаше много флиртове,връзки,Маша му помогна,стана му приятелка.Те много години живяха заедно,жалко че още нямат деца.В училището Маша постъпи три пъти,и когато я взеха много се стараеше.Но звезда уви,така и не стана.

Image
[size=12pt]Наталия Селиванова[/size]

-Даниил Страхов дойде при вас от МХАТ.Веднага ли ви направи впечатление?
-Не си спомням,всички да са ахнали, когато той влезе в аудиторията.Даже Маша Леонова не забеляза Дани веднага.Той разбира се е красив,но....Моят първи мъж Миша Безобразов,с които заедно учихме,нямаше така ярка външност като Страхов.Но всички момичета от курса бяха влюбени в Миша заради неговото необикновенно обаяние.

Image

[size=15pt]Мария Леонова[/size]
[size=12pt]Актьорската професия е лотария[/size]
За нея говорят и пишат като съпруга на звездата Даниил СТРАХОВ.Маша е изиграла малки роли в сериалите "Децата на Арбат" , "Винаги говори винаги" , "Да не се родиш красива" и други проекти,няколко години е служила в театър "Гогол" ,но поле си тръгнала от трупата.Сега тя е свободен художник,от време на време се снима в киното.

-В Щукинското училище постъпихте не от първия път?
-Да,от третия път.Этуш беше категорично против мен,но Евгений Рубенович Симонов ме взе в курса си.
-В курса предусещаха ли се явните лидери.Беше ли ясно,кой ще стане здезда?
-Аз винаги съм била сама със себе си.Дружих само с Наташа Селиванова,но сега не общуваме.Семчев винаги е бил много ярък.Най-забавното беше,че в първия курс той беше тънък като палка.Втория курс ми беше партньор в танците,много пластичен беше.А воъбще наата професия е лотария.Защо "излетя" Катя Гусева?Аз неотдавна се снимах във филма на Ларида Садилова "Подсматривающий".Тя ме покани без проби,като беше видяла една наша снимка с Дани във вестника и програмата на Вадим Верник с части от спектакъл.Това е било съдба.Тя можеше да не купи вестника,да не включи телевизора в този момент.В нашия живот има стопроцентови късметлии и Катя Гусева е от това число.Тя леко се справя с живота,макар разбира се,работи много.
-Гусева често разказва в интервютата че в в младостта си е имала много ухажори...
-Аз помня само едно момче,казваше се Дима.А в 4 курс тя беше с Володя Абашкин,между тях се зараждаше голяма любов.Той беше материално обезпечен,на Катя никога не и се наложи да мисли за издръжка.И творчески човек,лесно им беше заено,той винаги и помагаше.Аз обичам всичко да правя сама.
-След Щукинското училище ви поканиха в не най-престижния Театър "Гогол"
-Да,но веднага ми предложиха роля,а това е много по-важно от престижа.Макар че си тръгнах от театъра,съм много благодарна за това.


[size=15pt]Михайл Безобразов[/size]
Image
-Какви връзки имаше в курса?
-Анна Маркова много дълго се среща с нашия педагог Михайл Борисов.Той е 30 години по-голям от нея,после се разделиха.Лена Колыхалова,сега е директор на Щукинското училище,по време на ученето се срещаше с известният артист Борис Львич,те и досега са заедно.Дани Страхов и Маша Леонова,започнаха връзка,после се разделиха,след свършването на училище се ожениха.
-Ходиха сплетни,че в Страхов се е предусещала "синева"?
-Не,той е нормален мъж,просто външността му е такава-сладникава.Сега на който му е угодно могат да му препишат нетрадиционна ориентация.Макар че във всеки театър има такива представители,и в моя също.Нямат нищо мъжко,затова и ролите не се получават.
-Сега той е един от най-търсените актьори...
-От целият ни здезден състав Даниил беше най-неинтересен.Има среден талант.На сцената не съм го виждал,не съм любител на Житинския театър.Но знам,че Страхов като театрален акьор е много по-слаб от мен.А киното е съвсем друго нещо.Там той направи кариера заради външността си.
-А съпругата му-Леонова?
-Маша е много талантлив човек,моята партньорка в етюдите във четирите години по време на ученето.Тя работеше в Театър Гогол,сега се махна.Жалко.

Posted: Wed 18 Apr 2007, 21:58
by SladUranka
от програма "Телохранител" на Елена Афанасьева

Слушател-Здравейте!Казвам се Наталия,от Ростов на Дон.Боже би Александр ще каже няколко думи за реализацията на проекта училище за продуценти.Макар че съвсем не е по темата.

А.Акопов-Да тава училище върви.Ние считаме този проект достатъчно успешен.Работата е напрегната.Но много деца,които се учат,всъщност вече са постъпили на работа в компания,макар че те задължително ще минат целия курс.Там в тази група,няма практически нито един от с образование от профилирано кино изкуство.И това отново доказва,но затова това са големи зрели хора.На по 27 години и повече.Така че това доказва обстоятелството,да усвоиш професията на продуцента,трябва да се направи в зряла възраст.И при наличието на силно желание и сериозен багаж до това.

А.Снаткина-Значи всичко е още пред мен.Защото планирам.

Е.Афаньсева-Аня точно преди вие да дойдете,ние с нея разговаряхме в редакционната стая,тя каза че актьорството е хубано,но трябва да се мисли и за понататък.Така че обърнете внимание на здездата си.

А.Акопов-При нас се учи и то много успешно Даниил Страхов,у когото...

Е.Афаньсева-Който беше един от главните герои в сериала "Бедната Настя".

А.Акапов-Да.И той се справя забележително и е един от лидерите в групата,и аз много се радвам за него.

Е.Афаньсева-Вече доверихте ли му някаква работа?

А.Акапов-Той сега има друга работа.Но той найстина е много перспективен като продуцент.